Logo redjuderias

Xarxa de Calls d'Espanya

Ajudant a crear una millor comunicació de marca

18 ciutats unides pel llegat sefardita

El client

La Xarxa de Calls d'Espanya és una Associació constituïda per 18 municipis que compten, en els seus conjunts medievals, amb un patrimoni arquitectònic, històric, mediambiental i cultural, herència de les comunitats jueves que els van habitar. En la seva projecció internacional, la Xarxa és membre fundador de l'Itinerari Europeu del Patrimoni Jueu, i realitza una intensa tasca de difusió a l'estranger.

Els nostres serveis

  • Consultoria digital
  • Arquitectura tècnica
  • Disseny gràfic (UI)
  • Usabilitat (UX)
  • Desenvolupament web
  • Programació
  • Beta-testing
Screen capture

La nova web

Aquesta és la quarta web institucional que hem dissenyat per a la Xarxa de Calls en el període 2001-2017.

Amb un disseny molt actual basat en colors plans i formes rectes i geomètriques, es prima el contingut gràfic i la comunicació de les seves activitats.

L'agenda que organitzen les ciutats membre són el motor dinàmic de l'associació i el tret que la diferencia d'altres xarxes patrimonials. Per això, al costat de la informació més institucional, el web potencia la màxima difusió de les seves activitats a través de la pàgina principal, la seva connexió amb les xarxes socials i el seu butlletí de notícies.


Espanya és un país on gaudir de les múltiples facetes que ofereix la diversitat cultural i la varietat d'identitats, llengües i tradicions que l'enriqueixen.


Logo

"Gràcies a tots vosaltres. Sense la vostra feina i il·lusió res hagués estat el mateix".

Assumpció Hosta. Secretària General, RJE

App

La marca al centre

La web és l'element central d'estratègia de comunicació i de reconeixement de la marca Red de Juderías de España. Hem buscat destacar les novetats i esdeveniments que organitzen les seves ciutats associades, així com la seva presència contínua en les xarxes socials.

La pàgina principal de la web és un aparador basat en un disseny vertical per seccions on queden representades totes les marques patrocinades o propietat de la Xarxa de Calls (Meetings in Sefarad, Vinyes de Sefarad, Dolç sefardita) i la seva participació a la Jornada Europea de la Cultura Jueva.

La Xarxa de Calls ha guanyat visibilitat des 2016 gràcies a les seves plataformes de comunicació online. Tan sols el 2016 la comunitat de Facebook es va incrementar en més de 7.000 fans i en més de 6.000 seguidors a Twitter. Hem volgut que l'energia i dinamisme de la Xarxa segueixi fluint en la seva presència a Internet i es tradueixi en reconeixement de marca.

Pomegranate
Screen capture

Marques temàtiques

El nou web unifica la comunicació de les marques satèl·lit que la Xarxa utilitza per arribar a nínxols de mercat.

Durant el període 2010-2016 la Xarxa va crear microsites separats per a cadascuna de les seves marques, com "Meetings in Sefarad" orientada al turisme de congressos, "Vinyes de Sefarad" o la targeta de fidelització "Sefarad Card". El nou web integra els microsites dins de la comunicació global de la Xarxa, potenciant la seva presència i amplificant el seu missatge.


"Ha estat un luxe treballar amb vosaltres. Volia agrair-vos haver-me permès formar part d'aquest genial equip. Crec que el projecte ha estat un gran èxit i això que no era fàcil".

Rafael Pérez de la Concha. Cap de Turisme i Patrimoni de la Humanitat. Aj. de Còrdoba
Devices

A la premsa

Doce ciudades españolas que presumen de su historia judía. ABC, María del Pilar Riaza. 31 d'agost de 2018.

Las juderías más bellas de España . National Geographic, Asun Luján, 15 de setembre de 2018.

Éstas son las juderías más bonitas de España. El Mundo, 27 de setembre de 2018.

Logo

Situant a la Xarxa al mapa

Resultats

Amb més de vint anys d'història, la Xarxa de Calls d'Espanya afronta el seu futur com a part de l'Itinerari Europeu del Patrimoni Jueu, una ruta del Consell d'Europa.

El nostre treball ha contribuït en gran mesura a la construcció de la imatge de la Xarxa de Calls durant els 18 anys que hem treballat plegats, tot unificant estratègies de comunicació i ampliant el reconeixement de la marca.